Мобилно приложение



Благодарение на прекрасната дизайнерка на блога вече мога да се похваля и с приложение за телефон. Приложението е за телефони с Android, но малко по-долу ще ви покажа начин, по който може да имате пряк път към блога и на телефони с iOS.

Моля, при проблеми с приложението за Android да се свържете с мен под коментарите тук, в страницата във Facebook или на имейл - thediaryofabookjunkie@gmail.com

Приложението може да изтеглите от Google Play - ЦЪК
Нова версия на приложението - ЦЪК

За потребителите на iOS:
1. Влезте в адреса на блога - http://thediaryofabookjunkie.blogspot.bg/
2. Следвайте стъпките от снимката.



Book Junkie

Потопете се в света на книгите и станете част от нашата магия

10 коментара:

  1. Бравоо!!! Чудесно ее ��

    ОтговорИзтриване
  2. Браво,прекрасна идея :)

    ОтговорИзтриване
  3. Искам да си инсталирам мобилното приложение, обаче не мога. Като вляза от телефона, не мога да отворя нищо :( Даже и главите от книгите :( .

    ОтговорИзтриване
  4. Не мога да изтегля приложението. Съжалявам, че сте взели решение да публикувате само в този формат. Все пак ви желая успех!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това приложение е отражение на сайта, за да четете книгите ви е нужно другото приложение, на което пише БИБЛИОТЕКА.
      И ние съжаляваме, че се наложи да го направим. Книгите ще можете да четете и в блога, както до момента. Ще направим раздел, в който да се чете улеснено цялата книга, но файлове няма да качваме. :)

      Изтриване
    2. Благодаря за отговора! Щом така се налага, ние ще го приемем. Аз съм от верните ви фенове и ще продължавам да ви чета, въпреки че шрифта ми е малко дребен и ми е трудно. Благодаря за труда и успех! Убедена съм, че промените са за добро;-)

      Изтриване
  5. Анонимен8 юни 2017 г., 15:57

    Свалих приложението и го инсталирах на Android.И не може да ми зареди страницата

    ОтговорИзтриване