Глава 32 - Егоцентрик



Глава 32

Дрю

На следващата сутрин на няколко пъти се зачудих дали да не отида до Емъри и реших, че щях да влоша нещата, ако се появя. Не исках да си мисли, че извинението ми е само прикритие, за да не я закара Нещастника на работа. Разбира се не исках малоумника да я кара, но когато се опомних беше два сутринта и все още се въртях в леглото.
Идиотското ми държание нямаше нищо общо с Емъри. След невярната ми бившата съпруга и клиентите ми не бях най-доверчивия човек. Все още бях сигурен, че не грешах за Болдуин – беше нещастник и имах предчувствието, че щеше да направи нещо, когато осъзнае, че Емъри нямаше да го чака. Но и това нямаше нищо общо с нея.
Към десет тя се появи в офиса. Бек беше на училище само половин ден, затова се надявах тя да няма срещи сутринта. Чаках я да дойде и едва беше влязла през вратата, когато излязох на рецепцията.
И нещастника беше с нея. Ръката му беше на талията й и се опитваше да й помага да върви. Неудобството беше изписано на лицето й.
- Добро утро.
- Добро утро – усмихна се насила Емъри. – Казах на Болдуин, че няма нужда да ме изпраща дотук, но той настоя.
Успях да отговоря отчасти откровено.
- Имаш нужда от помощ. Докторът каза да не натоварваш глезена.
Отдръпнах се и му позволих да я придружи до офиса й, а аз се върнах в моя. Ще излъжа, ако кажа, че не ги подслушвах. Той я попита кога да дойде да я вземе и Емъри му отговори, че има планове след работа и ще си хване такси.
Когато Нещастника си тръгна се поех дълбоко въздух и отидох в офиса й. Тя включваше лаптопа си.
- Имаш ли сеанс скоро?
- Не – отговори, без да ме поглежда.
- Значи може да поговорим?
- О, значи вече си в настроение да говорим? – погледна ме.
Заслужавах си го.
- Може би трябва да започна от извинението.
Изражението й стана по-мило, но скръсти ръце пред гърдите си, като се правеше на по-корава.
- Би било добре.
- Съжалявам за начина, по който се държах снощи.
- Имаш предвид, когато ме обвини, че искам да спя с друг мъж, след като вече се съгласихме да не го правим с други?
- Да, това.
- Не съм такава, Дрю – въздъхна Емъри. – Дори да исках да спя с някой друг нямаше да го направя, когато съм обещала нещо.
Без да иска беше уцелила точното място. Прекарах половината нощ и остатъка от сутринта в това да приема, че имах проблеми с доверието – тях лесно можех да ги отдам на други. Вината беше на Алекса. Работата ми унищожи всяка вяра, която беше останала в човешкия род. Харесвах тази жена, може би повече отколкото трябваше, и това ме плашеше. През последните няколко години беше чакала някакъв тип да я забележи и не бях сигурен какво щеше да се случи, когато той най-сетне го направеше.
Да, ревнувах, но и бях страшно изплашен. И определено не ми харесваше това чувство.
Приближих се до нея, не защото имах нужда да бъда близо, за да кажа това, което исках, а защото исках да бъда до нея.
Навън беше по-студено от обикновено и бузите й бяха поруменели, също като носа й. Сложих длани на студеното й лице и нежно я целунах. После се дръпнах, за да я погледна.
- Съжалявам, че се държах като ревнив гадняр. Смятах да ти обясня защо вината да съм ревнив не е моя, че миналото ми и работата ми ме направиха такъв… и отчасти е така. Но не е само заради това. Ако трябва да бъда честен истината ме осени едва преди няколко минути.
- И каква е?
- Имам нужда да разбера какво се случва с онзи тип. Последвала си го през половината страна преди няколко месеца. Знам, че беше влюбена в него и ти вярвам, когато казваш, че ако искаш да спиш с някого първо ще ми кажеш. Но искам да знам, ако днес ти каже, че има чувства към теб щеше ли да ме оставиш?
Тялото на Емъри се скова, нещо премина през лицето й, преди да ме погледне в очите.
- Защо не седнеш?

Book Junkie

Потопете се в света на книгите и станете част от нашата магия

7 коментара:

  1. Сега тя ще му каже, че Болдуин вече я е поискал....предполагам!
    Благодаря за главата. Тази е доста кратка, така че се надявам да има още едничка.:)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за главата, но точно на най-интересното ли трябваше да свърши.....

    ОтговорИзтриване
  3. Хах, изненада... Да видим какво ще му каже Емъри, че трябва да сяда...? :)

    ОтговорИзтриване
  4. Имате ли съмнения, че ще иска плужека? Искам да кажа , за гадже. Много нелепо. Чак ме е яд, уж Дрю е самоуверен , а какви поражения от невръстна използвачка , направо да си оскубеш косите. Май главата ми дойде много малка, дано има нещо по весело в следващата. Благодаря за времето прекарано с Вас!

    ОтговорИзтриване
  5. Тези двамата кога ще си съдът сметка какво изпитват един към друг?! Много са сладки. Чакам с нетърпение продължението. Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  6. Еее , свърши на най-интересната част ...

    ОтговорИзтриване