Глава 36 - Егоцентрик


Глава 36

Дрю

Можех да свикна с това.
Тъкмо бях излязъл от банята и отидох в кухнята. Емъри стоеше на печката, облечена в една от ризите ми, която стигаше до коленете й и правеше нещо, което миришеше почти толкова приятно, колкото и тя. Свиреше музика и застанах на вратата, за да я погледам как се поклащаше и пееше песен, която не знаех. След минута, сякаш ме усети, обърна се и се усмихна:
- Закуската е почти готова.
Кимнах, но останах на вратата още минута, защото ми харесваше да я гледам. Преди пет дни, след като Алекса беше влетяла в офиса и ми каза, че иска да вземе Бек на състезанията смятах, че седмицата ми ще бъде отвратителна, както обикновено беше след някой от споровете ни. Емъри знаеше как да ме успокои и да ми помогне да се фокусирам върху позитивното. Това, че беше в леглото ми всяка вечер може би също помогна да се намаля стреса, както и това, че сутринта се събудих с главата й под завивките, докато ме облизваше, сякаш бях някаква близалка.
- Седни – усмихна се тя и ми намигна. – Мой ред е да те храня.
Да, определено мога да свикна с това.
- В колко е първата ти среща? – попитах.
Бяхме приключили със закуската, после правихме секс на кухненския плот и после измих чиниите, докато тя се приготвяше. Сега тя си слагаше нещо на миглите, приведена към огледалото.
- Десет, но трябва да отида първо до апартамента ми. Ти?
- Нямам срещи преди следобед, но трябва да напиша една молба и да я закарам до съда.  Какво ще взимаш от апартамента?
- Дрехи, освен ако не мислиш, че мога да се размина само с колан и токчета към това? – посочи към ризата ми, под която нямаше нищо. Това ми харесваше, защото ми даваше лесен достъп. Покрих едната й гърда с ръка, преди да се наведа и да целуна зърното й.
- Защо не си оставиш дрехи тук? Да имаш какво да облечеш, когато оставаш, а да не ходиш без гащи и с дрехите от предния ден?
Попитах я, без да се замисля много, но и не изпаднах в паника, след като осъзнах какво наистина я питах. Странно.
- Предлагаш да си имам чекмедже ли? – погледна ме Емъри.
- Вземи си половината гардероб, ако искаш – присвих рамене. – Не ми харесва това да обикаляш из града без бельо рано сутрин. Макар да не разбирам защо просто не ги обърнеш от другата страна и да ги носиш отново.
- Това го правите само мъжете – сбърчи нос тя.
След като се гримира се облече и тръгна към тях. Обадих се на Алекса и й оставих съобщение, че ще взема Бек за уикенда около пет вечерта. Благодарен, че не се наложи да разговарям с нея слязох в офиса да поработя все още в добро настроение, преди да ме посрещнат лошите новини на вратата. Бях бракоразводен адвокат, често получавах документи и не беше странно да ги доставят рано сутринта. Странното беше, че идваха от съда в Атланта.
Четях за пети път един и същи параграф.

Промените, появили се след последното дело за попечителство налагат промяна в посещенията. Съдът не е бил запознат с тези промени по време на предишното отсъждане.

Следващата част ме накара да остана в стола си, а да не отида в апартамента на Алекса, защото не знаех на какво съм способен, след като го прочетох.

Приложените по-долу документи показват вече доказано бащинство на Ливай Арчър Бодайн и не на ответника, на когото са позволени посещенията при последното дело за попечителство.
Тъждителя моли за промяна, с която ответника да посещава детето всеки втори уикенд за период от осем часа. Тъждителя моли за предходното, за да позволи повече време на биологичния баща с детето.
Споделените родителски права следва да бъдат ограничени, поради последните инциденти и небрежност. Поведението на ответника е изложило детето на риск, като е оставено в компанията на престъпник. Като директен резултат от това поведение детето е претърпяло инцидент.
Тъждителя има причина да бъде притеснен за безопасността на детето и моли за незабавна промяна на родителските права.

Към молбата имаше приложена и копие от ареста на предполагаемия престъпник, както и доклада от спешното. Престъпника беше Емъри и разбира се копието беше частично и се отнасяше само до обвиненията. Никъде не се споменаваше, че е била тийнейджър или че миналия месец са ги оттеглили. Към всичките простотии, разбира се, беше допълнено и копие от доклада в спешното, в който се описваше частичното изгаряне на Бек, както и показанията на сестрата, която потвърждава, че Бек е бил придружен от баща си и жената, която се е грижила за него, когато се е случил инцидента – Емъри Роуз.
След като третото позвъняване ме препрати отново към гласова поща не можех да стоя повече на едно място и тръгнах към апартамента на Алекса. Не беше най-умното решение, предвид настроението, в което бях, но трябваше да говоря с нея. Имаше само едно-единствено нещо, с което можех да подмамя тази жена – пари. Бях готов да й платя, за да престане с глупостите. Отново. Малката й игра беше начин да ми отмъсти задето й казах, че не може да вземе Бек на двуседмичното турне с НАСКАР. Трябваше да ми покаже, че тя държи юздите. Познавах бившата ми жена добре тя беше коварна и се интересуваше само от себе си. Искаше да знае, че тя контролира ситуацията. Скандалът ни и вероятно това, че беше видяла Емъри я бяха накарали да реши, че е време да ме постави на мястото ми.
Никой не отговори, когато почуках за първи път на вратата и това единствено ме ядоса повече, затова почуках отново. След две минути извадих ключа си. Когато изритах Алекса от апартамента ми и наех това място извадих един ключ и за себе си. Досега не се беше налагало да го използвам, но нямаше да й позволя да ме избягва повече.
Вратата беше заяла, но успях да я отворя. Не исках да ме удари с тигана или нещо такова, затова отворих леко и извиках:
- Алекса?
Никакъв отговор.
- Алекса?
Коридора беше тих и не чувах гласове или шум в апартамента. Реших, че е безопасно да отворя.
И сърцето ми спря, когато видях какво имаше вътре.

Book Junkie

Потопете се в света на книгите и станете част от нашата магия

10 коментара:

  1. Какво ли ще намери Дрю в апартамента на Алекса,дано да не е нещо което да го вкара в неприятности 😞ох направо нямам отърване от таза к*чка

    ОтговорИзтриване
  2. Какво повече иска тази?

    ОтговорИзтриване
  3. Според мен няма да намери нищо освен кашони, да не би Алекса да е побързала и да си бие камшика от града... Ужасна е тази жена

    ОтговорИзтриване
  4. На мен ми се прииска да цапна тази жена с нещо по главата, за да дойде на себе си. И в животът ли има такива "майки"?

    ОтговорИзтриване
  5. Еееее, как може така да свърши?! Тази Алекса е голяма крава. Дано Дрю скоро ѝ стъпи както трябва на врата, а не само да и ходи по свирката.

    ОтговорИзтриване
  6. Според мен вътре ще е Емъри....

    ОтговорИзтриване
  7. Ох, вече бях забравила онова със съда, а ми беше толкова забавно, докато го четях :)
    В първия момент реших, че сигурно ще да е бившата благоверна мъртва, но пък книгата сякаш не е толкова драматична. Та сега си мисля, че ще е само порядъчно наквасена или напушена, но пък има още 10 глави...
    Как пък точно на най-интересното свършват тези глави :)
    Благодаря ви за превода, момичета! Книгата е много интересна.

    ОтговорИзтриване
  8. Боже какво ли е това вътре....тази Алекса сигурно е опразнила апартамента и е забегнала с детето...но ще видим в следващата глава.

    ОтговорИзтриване
  9. Какво е, какво е??????

    ОтговорИзтриване