Глава 16 - Вярност - (Изневяра #5)


Превод - Nadia

Глава 16

Нокс

Прегръдката на Чарли най-сетне се отпусна, а дишането й стана равномерно. Вероятно бях заспал по някое време през нощта. Убеден бях, че беше така, когато за първи път се предадохме на съня. След това, всеки път беше само за няколко минути. Дори, когато Чарли не беше напълно будна, тялото й се мърдаше, главата й се поклащаше, а тя мърмореше нещо.
Не можех да открия смисъл в думите й, докато не започна да крещи. Протестите й бяха високи и ясни. Дори името ми се прокрадваше в монолога й. В началото предполагах, че ми казваше не, но не беше това. Тя не викаше към мен, а за мен и аз не бях там.
Докато безсънната нощ продължаваше, с всеки от нейните изблици – независимо дали в съня й или тези, които я караха да се събуди, – аз виждах червено, кървавочервено. Тъмно кървавочервено изпълваше погледа ми, докато потече в мислите ми. Юмруците ми се свиха, боляха за контакт, за търсене на отмъщение, за осакатяване на Едуард Спенсър.
Чарли беше нарушила обещанието си да стои в безопасност. Не винях жертвата. Както бях казал, никой не заслужаваше да бъде изплашен така, както я беше изплашил онзи задник. Обаче, тя ми беше обещала едно нещо - същото, което Джо ми беше обещала - и като се беше качила в онази кола го беше нарушила. Бях й обещал последици от действията й и когато времето беше подходящо, тя щеше да ги изпита, но не това  ми пречеше да заспя.
Неговите последици бяха тези, които ме държаха буден – и тези на втория й баща.
Като се изплъзнах от топлото ни легло, обух чифт дънки от гардероба, взех телефона си и отворих вратата на терасата. Полъх хладен сутрешен въздух ме накара да се обърна, като се надявах да не съм събудил Чарли. Не бях. Заровена под завивките, единственото й движение – вдигането и спускането на гърдите й  – потвърждаваше, че тя най-накрая беше заспала.
Въздъхнах и излязох навън, като тихо затворих вратата зад мен.
Слънцето беше напълно изгряло, бризът се проявяваше в залива като бели върхове, които осейваха повърхността и приглушаваха цветовете. Светлосините цветове на лятото избледняваха. Огледах гъстата линия дървета отстрани на имота. Някои стояха голи като скелети. Уединението, което предлагаха с листата си, сега си беше отишло. Бившите щитове сега бяха изсъхнали, кафяви и мъртви, техните безполезни тела бяха разпръснати по ливадите. Няколкото листа, които бяха останали възпираха сивотата на зимата, като задържаха есенните цветове – оранжевото, жълтото и червеното.
Малко по на юг от къщата ми имаше яхт клуб. В неделите през лятото водата се оживяваше от дейности. Но през ноември в Ню Йорк не ставаше за плаване. Като пристъпих към парапета, вдишах, отворих гърдите си и изпълних дробовете си със свежия въздух. Студеното изгаряне беше събуждането, от което имах нужда. Докато мислите ми прескачаха из близкото и не толкова близко минало, студената повърхност на пода напомни за себе си под босите ми крака.
Скоро щях да отида на долния етаж за кафе. Първо, трябваше да се обадя.
- Ленокс. – Делорис отговори при първото позвъняване.
- Кажи ми какво се случва.
- Адвокатите на Монтеки дават най-доброто от себе си, но Спенсър все още е в затвора.
- Какво научи за тялото?
- Не много. Все още не са потвърдили, че е Мелиса Самърс. Обадиха се на семейството й, за да я идентифицира.
- Да я идентифицира? Значи тялото може да бъде разпознато?
- Така изглежда.
Това не означаваше ли, че тя беше убита наскоро? Прокарах ръката си през косата, докато есенната сцена пред мен изчезваше и лицето на Алтън Фицджералд се появи в спомените ми.
- Фицджералд дойде в залата за разпит в полицейското управление снощи. Обвини ме, че стоя зад цялото това нещо – някакъв гениален сценарий, за да замеся Спенсър в престъпление. Каза, че е знаел, че Мелиса е била свързана с Изневяра. Когато спасих Чарли, споменах че Спенсър е бил клиент. Фицджералд заплаши да открие връзката и ми каза, че планът ми няма да проработи.
- Обвинил те е, че си подхвърлил тялото?
- Не с толкова много думи, но да, направи го.
- Той се хваща за сламки. Той и неговите нечестни полицаи и съдии не могат да пренебрегнат мъртва жена в собствеността на Спенсър.
Стиснах зъби.
- Това ще бъде кошмар. Ако той разобличи Изневяра …
- Както казах, той е отчаян. До вчера всичко беше косвено. Сега, са открили тяло и това в комбинация с по-ранните показания на Мелиса … Ленокс, ти дори не знаеше коя е, когато тя отиде в полицията. Няма връзка. Алтън Фицджералд е алчен. Подслушвам телефоните им – продължи Делорис - и записите от имение Монтеки. Наблюдението беше поставено в имението по време на хаоса, когато гостите напускаха партито снощи. Екипът влезе и излезе облечен като част от персонала за кетъринг. Господин Деметри също осигури подслушване на Корпорация Монтеки и Хамилтън и Портър. Не мога да слушам всичко наведнъж, но имам екип, който работи по това. Ще знаем какво мислят, веднага щом го  направят.
- Неделя е. Правните и корпоративните офиси трябва да са затворени.
- Правният офис жужи. Майтапиш ли се?
- Фицджералд там ли е?
- Не. Той беше в Магнолия Уудс и сега е обратно в полицейското управление. Горкият човек изобщо не е спал. Слушах докато крещеше на госпожа Спенсър за това тази сутрин.
Госпожа Спенсър. Името ми напомни за Чарли вместо за майката на Едуард.
- Какво знаеш за брачното свидетелство, което ми показаха вчера?
- Говори ли с Алекс за това?
- Не, тя все още спи.
- Радвам се, че някой спи.
- Никой от нас не е спал много.
- Казах ти … твърде много информация.
Подсмихнах се, като си спомних секси тялото на Чарли в ръцете ми.
- Не бях тръгнал натам. Трябваше да действаме по-бързо. Никога не трябваше да я оставям там за толкова дълго.
- И да беше оставил майка й и Челси в ръцете на врага? Александрия нямаше да го позволи.
Майната му на одобрението й!
Преглътнах отговора си и се върнах към това, което Делорис беше казала по-рано.
- Вече имаш бръмбари в Магнолия Уудс. Каза, че Фицджералд е бил там. На нея ли си?
- Да. Сестрата, Мак?
- Онзи големия – казах аз, като си припомних видео връзката от стаята на Аделайд.
- Той се събуди с огромно главоболие. Въпреки че паметта му беше замъглена, беше убеден, че е имало доктор, който дошъл за да вземе майката на Алекс, но видео записа не потвърди версията му. Ако бяха направили токсикологично изследване, щяха да разберат, че е бил дрогиран. Те не го направиха и много скоро ще бъде твърде късно. Изглежда са взели записа за неподправен. Не е изненадващо, че управителите на клиниката са по-притеснени за тяхната репутация, отколкото за версията му. Преди да обсъдят с Фицджералд изчезването на жена му, от Магнолия Уудс се свързаха с полицията на Савана-Чатъм. Те прибраха Мак за разпит. Ако правилно тълкувам разговора, в момента той е заподозрян в подпомагане и подбуждане на отвличането на госпожа Фицджералд. Чакат искане за откуп.
- Това няма да продължи, когато научат, че не е било отвличане.
- Не, но могат да го задържат до седемдесет и два часа. Това е добро отвличане на вниманието и кара полицията и Магнолия Уудс да се чувстват сякаш правят нещо.
- Нищо от това не е стигнало до новините? Никакво изтичане? – попитах аз.
- Фицджералд заповяда информационно затъмнение. Портър, адвокатът му, претендира, че болничното заведение е било небрежно. От Магнолия Уудс искат да останат тихи и да го разрешат вътрешно. Те се гордеят с най-богатите клиенти. Да изгубят един от тях, особено такъв, който за последно е бил видян в безсъзнание, не е добре за бизнеса. А полицията иска да го задържи тихо, докато се чуят с похитителя. Те са притеснени, че отразяването в медиите ще донесе фалшиви искания.
Кимнах.
- Е, поне засега, това изглежда работи.
- От връзката в Хамилтън и Портър - очаквам Алекс и Челси да бъдат призовани обратно в Савана по-скоро, отколкото си мислехме.
Студеният въздух беше забравен.
- Няма да позволя да отиде сама.
- Не очаквах, че ще го направиш.
Помислих си за Деметри Ентърпрайсис. Никога не съм мислил, че ще да бъда щастлив, че Орен отново беше в Ню Йорк, но бях. Бях облекчен, като знаех, че щеше да е там, където трябваше да съм аз, докато бях далеч с Чарли.
Голата ми кожа настръхна, когато студения вятър повя. В същият момент, шумолене в редицата от дървета привлече вниманието ми. Гласът ми се снижи.
- Хората на Орен са навън. – Това не беше въпрос.
- Да, говорихме. Точно сега сте по-добре пазени и от президента.
- Говорили сте?
- Много пъти.
- Все още работиш за мен.
- Ленокс, точно сега, всички ние работим заедно.
Издишах дълга въздишка.
- Никога не съм мислил, че ще искам това, не и след като той си тръгна и се премести, но сега …
- Бъди благодарен.
Кимнах.
- Такъв съм. Сега ще вляза вътре да поговоря с него и да разбера как се справя майката на Чарли, преди тя да се събуди.
- Още едно нещо, което трябва да знаеш – каза Делорис.
- Какво?
- Само защото Едуард Спенсър е все още зад решетките, не означава, че те няма да му позволят да подаде молба за пускане под гаранция. Сигурна съм, че ще има ограничения, за да се уверят, че няма да избяга, но бих се осмелила да предположа, че господин Фицджералд няма да се спре пред нищо, за да го измъкне.
- Дори с тяло?
- Навън до процеса. Ако бъде обвинен, което трябва да стане, никой няма да може да го спре да не отиде зад решетките.
- Искам го мъртъв – признах аз. – Искам и двамата да са мъртви и искам да съм този, който ще ги убие! – Сгънах кокалчетата на свободната си ръка. – Искам да познаят страха.
- За момент или за двадесет години?
Помислих над въпроса й, докато вълните се размиваха, като създаваха илюзията за сняг, който покрива замръзналата вода.
- Двадесет години.
- Тогава го остави да се обеси сам – каза Делорис. – Без потвърждението на Челси, защитата му е съмнителна в най-добрия случай. Той има пътнически записи. Бил в Калифорния в нощта, когато Челси беше нападната, но нека открият кога е била убита Мелиса. Нека видим дали има защита. Затова те искат момичетата обратно в Савана. Ралф Портър се обзалага, че те могат да свидетелстват за местоположението му.
- Все още нямаш нищо за доклада на медицинския експерт?
- Чакам. Трябва да науча веднага щом и Портър научи.
- Уведоми ни.
- Ще го направя. Скоро ще дойда в Рай. Надявам се да убедя Челси да ми позволи да направя снимки на нараняването й. Те могат да се използват, за да я измъкнем от договора й. Може би те биха могли да изтекат в пресата.
- Колкото до Мелиса, няма начин да се докаже, че Спенсър е бил виновника.
- Не, но с толкова много пушек, някой най-накрая ще повярва, че има пожар.
- Кога планираш да си тук?
- Искам да се върна към обсъждането в Хамилтън и Портър. Исак е там в Рай. Откакто баща ти се погрижи за сигурността, Исак е концентриран върху наблюдението на имението. Компютърът ми сигнализира всеки път щом Фицджералд или някой от семейство Спенсър използва телефона си. Клейтън също слуша. Имаме и други хора. Знам, че мога да разчитам на тях, но лично искам да чуя доклада на медицинския експерт.
Обърнах се към прозореца и видях  собственото си отражение. Дръпнах телефона от ухото ми и погледнах към екрана. Когато отново го вдигнах, попитах:
 - Имаш ли достъп до всичките им телефони?
- Всички те звъняха на телефона, който дадоха на Алекс. Веднага щом имах номерата им, останалото беше лесно.
- Не го казвам достатъчно често, но мамка му, радвам се, че работиш за мен!
Смехът на Делорис накара бузите ми да се вдигнат.
- Така трябва.
Затворих телефона и се прибрах обратно в спалнята.
Чарли не беше мръднала. Всяка част в тялото ми жадуваше да се върне при нея под завивките, да помириша сладкия й аромат и да се насладя на топлината й. Пенисът ми помръдна, като знаеше, че беше напълно гола под онези одеяла.
Вместо това, минах на пръсти по дървения под и излязох в коридора.
Тишината проехтя през него. Трябваше ли да отида в главната спалня или на долния етаж? Къде щях да намеря баща си?
Направих една крачка към спалнята, която използваше и си спомних за облеклото ми или липсата на такова. Здравейте, госпожо Фицджералд. Радвам се да се запознаем. Да, мислех, че това звучеше по-добре, когато идваше от мъж носещ риза.
Чуваха се женски гласове, когато заслизах по стълбите и приближих първия етаж. В долната част се обърнах към дневната, но спрях веднага щом чух гласа на Челси. Все още скрит се заслушах.
- … сякаш се натрапвам. Честно, така се чувствам откакто цялата тази история започна.
- Не бъди глупава. Ти си приятелка на Алекс. Семейство Деметри те приветстваха тук. Можеш да останеш толкова дълго, колкото искаш.
- Те ме плашат. Господин Деметри повече от Нокс.
- Нокс? – попита Силвия. – И ти ли го наричаш така?
- Само в трето лице. Това е името, с което го нарича Алекс от началото. Аз бях там, когато се срещнаха.
Картини от Дел Мар бяха разпръснати из спомените ми. Завих зад ъгъла, когато погледите и на двете  - Челси и Силвия - се обърнаха към мен.
- Ризата си ли забрави? – подсмихна се Силвия.
- Търся Орен. Реших, че официалното облекло не е задължително.
- За сега предполагам, но мисля, че това място ще стане пренаселено с напредването на деня.
- Алекс будна ли е вече? – попита Челси.
- Не, беше будна до късно с майка си – върнах разговора към Силвия. – Мисля, че искам да й занеса някаква закуска.
Силвия свали чашата, която държеше и я сложи на масата.
- Минава един часа. Какво ще кажеш за обяд?
Кимнах.
- Какво имаме?
Тя ми помаха да се махам.
- Върви да говориш с баща си. Той е в офиса. Ще направя и за двама ви с Алекс нещо.
- Не трябва....
Челси свали своята чаша.
- Аз мога да помогна. Моля те, Силвия, нека се почувствам полезна с нещо.
Обърнах се отново към Челси.
- Дължа ти извинение. Това нещо – Изневяра – никога не се предполагаше да свърши …
Тя поклати глава.
- Аз съм голямо момиче. Аз подписах договора.
- Имам въпрос. Ти ли написа бележката, която охраната ми даде в Монтеки?
- Да – каза меко тя.
- Правилата. Даваше ни знак.
- Опитах се.
- Тъкмо те чух да се обръщаш към мен с Нокс и все пак, бележката беше адресирана до Ленокс?
- Надявах се, че това ще ти подскаже, че не Алекс я беше написала.
Кимнах.
- Благодаря ти!
- Ще отида да помогна на Силвия – големите й лешникови очи погледнаха нагоре. – Благодаря ти! Аз също съжалявам. Иска ми се да бях направила повече, за да й помогна.
- Ти си най-добрата й приятелка. Радвам се, че това не се е променило.
Не изчаках отговора й. Вместо това тръгнах през стаите и коридорите към офиса. Вратата беше леко отворена. Само за секунда започнах да се колебая, но тогава точно толкова бързо, я бутнах да се отвори.
Майната му на това. Това е моята къща.
Столът на Орен беше завъртян с лице към прозореца, който гледаше към басейна.
- … и все пак беше там? Ако разговорът ще се отрази на Деметри Ентърпрайсис, тогава трябва да бъда информиран.
С кого говори той?
Столът му се завъртя към мен, когато приближих бюрото.
- Дойл, ще ти звънна отново. Нещо тъкмо изскочи.
- Дойл Карол? – попитах, след като той затвори.
- Да, чул е някои интересни неща на партито в Монтеки.


Lora

Потопете се в света на книгите и станете част от нашата магия

3 коментара:

  1. Едно голямо благодаря. Чакаме следващата

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря! Става все по-интересно. С нетърпение очаквам следващата глава.

    ОтговорИзтриване
  3. Все повече се заплитат нещата какво ли ще се случи още 😊

    ОтговорИзтриване